The Music Forum
The Music Forum

A place for a friendly chat about what music you like
 
HomeHome  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Metallica

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Metallica   Sun Jul 06, 2008 6:01 pm

Followed this band since 1984 and absolutely love them, still cant believe that St Anger was such a piece of crap though, listen to Master Of Puppets to hear the greatest album ever!!!

Chris
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Tue Jul 08, 2008 3:36 pm

great act love the track "for whom the bell tolls" an absolute monster
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Tue Jul 08, 2008 7:19 pm

Liked them up to master of puppets.

Pity most of it is still on vinyl and not got round to getting it on cd.

Keep meaning to pick up kill em all again... that has some good stuff on it/

John
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Tue Jul 08, 2008 7:29 pm

Yeah Kill Em All has some killer tracks, whiplash, the four horseman, jump in the fire, phantom lord and the immortal seek and destroy!

Chris
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Wed Jul 09, 2008 4:10 pm

Chris really up to speed with his Metallica....!!!!!!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Wed Jul 09, 2008 4:18 pm

Listen to them more or less daily, seen them live on many occasions and even had my favourite metallica skull tattoo'ed on my arm!

You could say i'm a bit of a fan lol!

Chris
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Wed Jul 09, 2008 4:22 pm

more like a stalker......... lol!
Back to top Go down
stella
Moderator
Moderator
avatar

Female Number of posts : 357
Age : 42
Location : Worcester
Registration date : 2008-07-07

PostSubject: Re: Metallica   Wed Jul 09, 2008 6:38 pm

no point starting a Maiden vMetallica discussion with you then Chris.

Do we have any maiden fans here cos I love a good argument, lol
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Wed Jul 09, 2008 6:50 pm

You'll get no arguements about Maiden with me Stella, I love them as well, the best gig I ever saw was Maiden headlining Donington waaay back in 1988 on the seventh son of a seventh son tour, Bruce was brilliant that night!

Chris
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Wed Jul 09, 2008 10:34 pm

stella wrote:
no point starting a Maiden vMetallica discussion with you then Chris.

Do we have any maiden fans here cos I love a good argument, lol

Yes me..........argue away Stella........... lol!
Back to top Go down
stella
Moderator
Moderator
avatar

Female Number of posts : 357
Age : 42
Location : Worcester
Registration date : 2008-07-07

PostSubject: Re: Metallica   Thu Jul 10, 2008 2:00 am

but I thought you liked Metallica too?

can't argue over who is better when you like both bands...although we all know Metallica are soooooo much better that Maiden, lol
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Thu Jul 10, 2008 6:04 pm

Love iron maiden too, Run to the hill 's is my fav......awsome voice
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Sun Jul 13, 2008 9:06 pm

I used to be quite indifferent to Maiden as everyone was into them.

Now I am getting older keep trying to find a good best of!!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Sun Feb 22, 2009 8:54 am

Gotta be Metallica for me (sorry Stella), I used to have all the vinyl, 12"'s included. And i know its sad, but i know every word to every song they've done. Don't get much chance to listen to them these days though Sad

Also like Pantera, Sepultura, Queensryche, Kings' X, gotta be quite heavy for me.

Also like Trance, Techno, R&B, Hip Hop & Bassline.

Favourite Metallica track has got to be "Harvester Of Sorrow", closely followed by "The Unforgiven"

:):):)
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Sun Feb 22, 2009 8:50 pm

Interesting selection Keith
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Tue Feb 24, 2009 4:11 pm

That would be because i'm an interesting sort of person matey!! LOL!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Thu Feb 26, 2009 10:12 pm

Never really got into Harvester, I felt it was a little one paced, but with the exception of Blackened I thought that about the whole ...and justice for all album.

Chris
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Metallica   Fri Feb 27, 2009 8:27 am

Yeah, not their best work i have to admit, but as far as i'm concerned metallica can do no wrong in my eyes, great band!!!
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Metallica   

Back to top Go down
 
Metallica
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» My friendīs spiders Poecilotheria metallica, Pamphobeteus ultramarinus
» Poecilotheria metallica
» P.metallica male and female on the way
» Getting an Avicularia versicolor
» Some Of My T's

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Music Forum :: Favorite Group/ singer :: Favorite Group/ singer-
Jump to: